Een goede klantenservice

Ben je de eigenaar van een bedrijf? Dan weet je ongetwijfeld dat de klantenservice ontzettend belangrijk is. Daarom moeten je klanten je bedrijf goed kunnen bereiken. Veel bedrijven hebben daarom een callcenter: een afdeling die zich richt op het afhandelen van het telefoonverkeer. Bij More Motion lees je regelmatig interessante artikelen met tips, adviezen en nieuwtjes over de laatste ontwikkelingen op het gebied van callcenters.

Werkzaamheden in het callcenter

De werkzaamheden in een callcenter worden over het algemeen onderverdeeld in twee soorten: inbound en outbound. Bij inbound wordt je bedrijf door de klant gebeld. De klant heeft bijvoorbeeld een vraag, of wil het abonnement bij je bedrijf verlengen. De inbound afdeling is de klantenservice die je klanten bellen. Soms is het ook nodig dat je bedrijf de klant moet bellen. Dat is het outbound gedeelte van callcenters. Dit kan bijvoorbeeld voorkomen wanneer het abonnement van je klanten bijna verloopt, en je hen belt om te vragen of ze het willen verlengen.

Callcenter werkzaamheden uitbesteden

Niet elk bedrijf heeft de tijd en de mankracht om de callcenter werkzaamheden zelf te doen. Geldt dit ook voor jou? Dan kun je het uitbesteden aan een extern callcenter. Dan is het wel belangrijk om te kiezen voor een callcenter dat aan jouw wensen kan voldoen. Gaat het bijvoorbeeld om de klantenservice die je wilt uitbesteden? Dan moet je ervoor zorgen dat het extern callcenter de medewerkers goed opleidt, en dat ze alles weten over je bedrijf. Kies je voor een extern callcenter voor het werven van nieuwe klanten? Dan moet je kiezen voor een bedrijf dat goede resultaten levert, en dat sterke verkopers in dienst heeft. Bij More Motion lees je onder andere handige artikelen met tips voor het vinden van het juiste callcenter.

Het laatste nieuws lees je op MoreMotion.nl

Bij More Motion kun je terecht voor interessante blogs over heel veel verschillende onderwerpen. Wij werken samen met een netwerk aan gastbloggers, echte experts die artikelen schrijven over de zaken waar zij veel vanaf weten. Ze delen hun kennis graag met je! Heb jij een onderwerp waar je veel vanaf weet, en heb je daar een interessant artikel over geschreven? Wordt dan gastblogger bij More Motion. Neem hiervoor contact met ons op.

Contact met More Motion

Wil jij gastblogger worden bij More Motion? Of heb je vragen of opmerkingen over een bepaald artikel dat we geschreven hebben? Of wil je advies over de werkzaamheden bij callcenters bij jou in de buurt? Laat dan een bericht achter via het contactformulier hier op de site. Je kunt ons ook bereiken door een mail te sturen naar info@moremotion.nl. Bij More Motion kun je terecht voor meer informatie over callcenters!